Czym są noskawery i dlaczego wszystkie dzieci pragną je mieć? Na to pytanie próbowały odpowiedzieć klubowiczki DKK.
Kolejną książką, która wzbudziła w klubowiczach Dyskusyjnego Klubu Książki wiele emocji była powieść „Noskwery” Pawła Beręsewicza.
Książka skierowana do młodszych czytelników dotycząca mechanizmów świata reklamy i mody. Jak pisze o niej Joanna Papuzińska to „lektura-psikus” , która zaskoczy zarówno dziecko jak i rodzica.
Pomysłodawcą tytułowych noskawerów jest wielki projektant „Cesarz Mody” – Benetti, mieszkający na Manhattanie. Postanawia on ze zwykłych „skarpet na nos” stworzyć produkt wyjątkowy i pożądany. Jak to zrobić? Wystarczy tylko zaangażować idola nastolatków, celebrytę Jacksona Beevera, noszenia bezużytecznych noskawerów.
Podczas kilku spotkań „miłośniczki książek” rozmawialiśmy jak powinna wyglądać dobra reklama, tworzyły reklamę papierową i telewizyjną wymyślonego produktu. Nie możemy już się doczekać finalnego projektu:)